NZ en Azië - Reisverslagen van Natascha - WaarBenJij.nu NZ en Azië - Reisverslagen van Natascha - WaarBenJij.nu

NZ en Azië

Op 4 november vliegen Ferenc en ik via Bangkok naar Taipei om vervolgens een volle dag later verder te vliegen via Sydney naar Auckland. Eenmaal in Auckland hebben we 3 maanden om te genieten van de vele mooie landschappen die NZ te bieden heeft.
Hierna is het nog niet voorbij voor mij:-) Helaas wel voor Ferenc. We vliegen vanuit Auckland gezamelijk via Brisbane terug naar Taipei om daar ieder in een ander vliegtuig te stappen..
Mijn reis wordt vervolgd naar Bangkok waar ik Eva eindelijk weer zal zien na 3 maanden niet met haar te hebben kunnen borrelen!!! We gaan samen op avontuur door Laos, Vietnam en Cambodja gedurende een maand. Daarna vliegen we weer terug naar het koude Nederlandje.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2014

De dramatische terugreis.

23 Juni 2014

Enge kakkerlak

22 Juni 2014

Dagje 2.

21 Juni 2014

kort tripje Spanje

25 Februari 2014

Eva's belevenissen na ons afscheid
Natascha

Yeah.. Finally booked!! Al sinds Australië met mn lieve zussie heb ik de wens om nog eens naar NZ te gaan. Na 6 jaar gaat het gebeuren. Sterker nog.. niet alleen NZ maar ook een rondje Laos, Vietnam en Cambodja komt eraan!!

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16071

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 07 Maart 2014

NZ en Azië

Landen bezocht: